Returer

Om du fått fel produkt i din leverans kontakta oss inom 14 dagar efter mottagande av din beställning.  Kontrollera dina produkter när du får hem dem för att se att allt är levererat och att förpackningarna är hela. Inkommer information om detta senare än 14 dagar förbehåller Myaroma Naturals sig rätten att neka retur.

I fall en leverans är skadad/trasig när du får den, kontakta ditt utlämningsställe direkt när du hämtar ut paketet, Och gör en skadeanmälan till dom. Om du inte hämtar ut din beställning så debiteras du för att täcka våra kostnader.

 

Om du ska göra en reklamation av en trasig produkt ska du använda vårt kontaktformulär info@myaroma.se där du beskriver problemet. Du får då ett meddelande från oss via mejl där vi godkänner eller ej godkänner returen. Reklamation av trasig produkt ska ske inom 14 dagar från köptillfället.

Om du ångrar ditt köp kontakta vår kundtjänst info@myaroma.se inom 14 dagar från mottagande av produkten. Produkten måste då vara obruten och oanvänd. Du som kund står för returfrakten till oss. Viktigt  att du skyddar returen noga då produkten måste vara i nyskick när den kommer tillbaka till oss. 

Öppnade och/eller använda  hud/hårvårds- eller hygienprodukter återtas inte på grund utav hygieniska skäl.